Bila pertama kali dengar Chungho dari Korea nak masuk Malaysia, aku pun tertanya-tanya..erm..ini semua sama mcm 2 jenama yg masuk tak ada R&D Centre..
"Eh..syarikat ni ada R&D Centre, Manufacture dan siap ada anugerah yang jenama lain tak ada, UL MARK ni hanya Samsung dan Chungho je dapat dari banyak2 syarikat di Korea." Jawab satu kakak ni...
Wow...bila dengar apa kakak ni kata, aku pun tercari-cari dan meneroka ke alam cyber untuk mengenali Chungho dengan lebih jelas.
Aku mula tertarik dan ku rasakan ini ada lah peluang baru..mungkin orang dah jemu dengan perkara yang kami lakukan sebelum ni. Apa kata kita cuba kan..lagi pula syarikat penapis air Chungho ni adalah no.1 di Korea.
Nak tgk kekuatan pada syarikat kami Chungho ini, call atau pm wasap meh kita set masa jumpa ZAID mau kasi clear punya tentang chungho ni..
Tak kenal maka tak cinta
Mari kita jumpa cerita-cerita...
Mari kita jumpa cerita-cerita...
Yang masih bekerja pun boleh buat job ni.
Jangan risau bos korang tak marah janji jgn kacau waktu kerja hakiki.
Jangan risau bos korang tak marah janji jgn kacau waktu kerja hakiki.
Bagi yang pengalaman jual penapis air pun kalau nak cuba ke chungho ni sangat-sangat di alu-alukan ya.
😗
😗
http://penapisairchungho.wasap.my
http://penapisairchungho.wasap.my
http://penapisairchungho.wasap.my
http://penapisairchungho.wasap.my
http://penapisairchungho.wasap.my
Kalau tak boleh detect sila wasap secara manual +6018-2260518( (ZAID)
credit to Rizal ramle



No comments:
Post a Comment